Unreal 2.0 — нові можливості, покращений функціонал та революційні зміни. Ми офіційно перегортаємо сторінку нашої історії під назвою ВБТ та переходимо на наступний етап! Ставайте частиною історії — приєднуйтесь зараз!
Нові ігрові інтерфейси
Ми оновили більшість користувацьких інтерфейсів, зокрема наймасштабніших змін зазнали інвентар, головне меню і планшет фракцій та організацій:
Інвентар відокремлений в окреме меню, в якому немає нічого зайвого (Клавіша 'I');
Головне меню тепер викликається клавішею 'M' і тепер там знаходяться:
- Останні новини сервера;
- Статистика персонажа;
- Квести;
- Донат меню;
- Щотижневі нагороди та бонуси за поповнення;
- Меню допомоги;
- Репорт меню;
- Біндер;
- Налаштування.
Як Ви могли помітити, деякі ігрові меню, зокрема Біндер, Меню допомоги та Донат було перенсено з окремих інтерфейсів у головне меню. Зокрема, змінено логіку кейсів. Тепер вони не випадатимуть як предмети в інвентар а зберігатимуться у відповідному меню. Призи, які Ви отримуєте з кейсів, тепер можна залишити в донат-інвентарі і забрати їх, коли Вам буде зручно без необхідності їхати на пошту.
Окрім цього, ми повністю змінили репорти. Замість системи "запитання-відповідь" ми зробили їх у форматі листування у зручному меню. У випадку, якщо адміністрація неналежним чином обробила Ваше звернення, Ви зможете переглянути історію своїх репортів та подати скаргу.
В налаштуваннях прицілу додано попередній перегляд та палітру кольорів для зручншого налаштування.
Скинуто налаштування біндера усім гравцям у зв'язку з додаванням нових ігрових меню та видаленням деяких старих.
Додано можливість поповнювати Донат-рахунок в ігровому меню без необхідності відкривати сайт у браузері.
Меню фракції та організації тепер знаходяться в окремому планшеті (Клавіша F3).
Змінено інтерфейси чорного ринку, магазину інструментів, скупників риби, грибів, овочів, руди та дерева, тощо.
Змінено інтерфейси модальних вікон.
Змінено іконки міток ключових локацій на мапі.
Економіка
Ми внесли багато змін в економіку сервера, оновивиши цінову політику на товари та послуги а також суттєво переглянувши заробітки на роботах та завданнях.
Найбільших змін зазнали заробітки на початкових роботах, рибалці та контрактах організацій, тощо...
Було перероблено систему бізнесів: ключові зміни, звісно окрім цінової політики на товари, стосуються розрахунку собівартості товарів та методу нарахування прибутку.
Також враховуючи зміни вартості бізнесів, будинків та транспорту ми додали систему яка регулює майно, придбане до змін економіки. Перш ніж продати таке майно, власник має сплатити різницю вартості старої та нової ціни у вигляді податку в секретаря уряду або ж ця сума буде автоматично списана під час трейду з іншим гравцем. Продаж такого майна державі відбуватиметься за старою ціною, допоки не буде сплачений податок.
Захоплення територій
Було повністю перероблено систему захоплення територій у бандах. Тепер для того щоб розпочати війну, потрібно підійти до NPC на території Вашої фракції та обрати територію та умови нападу. Незадовго до початку "стріли" на території фракції з'явиться маркер для переходу в зону її проведення. Умови стріли функціонально регулюватимуться, щоб ніхто їх не порушував. Після завершення війни в меню захоплення територій можна буде переглянути історію атак.
Маппінг
Фракція EMS тепер знаходиться в новому місці - "Eclipse hospital", та має новий крутий інтер'єр.
Замінено інтер'єри деяких будівель на території фракції SANG.
Додано інтер'єр на пошту.
Офіси організацій тепер знаходяться в Maze Bank Building а також було замінено інтер'єр гаража офісу.
Знак 'VINEWOOD' було замінено на 'UNREAL'.
Транспорт
Покращено характеристики фургону boxville на роботі поштарем та електриком.
В Elite Autoroom додано новий транспорт:
- Coil Model 3P;
- Coil Model E;
- Benefactor Runner;
- Ubermacht Y7;
- Ubermacht I8;
- Karin Grand Cruiser 300;
- Coil Air;
- Invetero S8;
- Benefactor-ANG JLE S292;
- Grotti P12;
- Ocelot SX-75;
- Pegassi Urmus SE;
- Benefactor M223,
А також додано екслюзивний Truffade Tour!
Змін настільки багато, що ми навіть не можемо описати тут усі подробиці, тому запрошуємо на сервер переконатися на власні очі а також запевняємо Вас, що на цьому ми не зупиняємось!
devblog
Unreal 2.0
22 березня 2025 року, о 21:07
