devblog

May the party never end

20 вересня 2024 року, о 09:06
Автор: UnrealTeam
May the party never end
Ми раді представити Вам чергове оновлення. Цього разу ми додали нову ігрову механіку - систему залежностей, а також зробили низку виправлень багів, помилок та недоробок.

Система залежностей
Тепер варто задуматися перш ніж використати алкоголь чи наркотики, адже було додано нову систему алко- і наркозалежностей, які проявляються випадковими анімаціями ломки. Медикам додано можливість відслідковувати та лікувати залежності (1 стадію за добу). Також, використавши алкоголь або наркотики, протягом 15-ти хв аналіз показуватиме відповідних речовин у крові. Ефект від алкоголю, до речі, більше не впливає на шкоду по бронежилету.

Виправлення багів та недоробок:
- Зменшено кількість слотів на фракціях та організаціях до 250, оскільки більша кількість викликає баги;
- Тепер намет на ринку продовжує працювати, коли його власник відключився від серверу. Кошти з продажу в такому випадку зараховуватимуться на банківський рахунок, а також збільшено кількість слотів у торговому наметі з 16 => 28;
- Ввімкнено можливість нанесення шкоди й використання тайзера в зелених зонах;
- Тепер хітмаркери дають більш точну інформацію про нанесення шкоди гравцям;
- При оповіщенні в чаті від адміністрації (Global) гравцям також відправляється сповіщення з текстом "глобалу", на випадок, якщо гравець не слідкує/не бачить чат по якійсь причині;
- Виправлено баг, із за якого, будучи в організації та вибравши місце появи "У фракції", персонаж з'являвся на офісі організації. Тепер при використанні цієї функції, персонаж завжди з'являтиметься у фракції за її наявності;
- Виправлено некоректне розташування автомобілів на другому поверсі гаража офісу організації;
- Виправлено баг, коли при натиску на деякі неїстівні предмети в чат відправлялося відігрування "з'їв (назва предмету)";
- Збільшено нагороду за виконання фракційного завдання "Помити робочий автомобіль;
- Тепер тиснути руку можна навіть якщо Ви уже знайомі із цією людиною;
- Для виконання завдання "Будемо знайомі" із BattlePass тепер слід потиснути руку 3 людям, проте завдання зараховується за умови, що Ви не тиснули руку цій людині сьогодні, в той час минуле знайомство із цією людиною більше не впливатиме на виконання квесту;
- Тепер попередній гелікоптер не відправляється в ангар при спавні наступного;
- Тепер паски безпеки неможливо пристібнути/відстібнути кнопкою бінда, поки відкритий чат. Раніше натискання кнопки виходу транспорту після натискання кнопки пасків безпеки під час набору тексту в чаті спричиняло вихід гравця із транспорту. Аналогічне виправлення зробено для бінда відправки репорта;
- Клуб "Tequila-la" тепер належить Колумбійській мафії, в той час Yakuza тепер володіє рестораном "Osaka";
- Збільшено вартість алкоголю в клубах;
- Тепер алкоголь автоматично крафтиться при покупці, якщо вистачає матеріалів;
- Переглянуто цінову політику асортименту Low, Premium, Luxor автосалонів та мотосалону;
- В автосалонах тепер відображається коректна інформація про кількість пасажирських місць;
- В автосалонах та у Forbes тепер відображається повна назва транспорту;
- Відкориговано налаштування авто та мотосалонів, враховуючи зміни цін;
- Переглянуто вартість деревини та корисних копалин у скупників на ринку;
- Щоб почати рибалити, тепер достатньо натиснути Е, маючи вудку в інвентарі, та перебуваючи на місці риболовлі;
- На рибалці додано "Золоту рибку", яка може виконати одне бажання рибалки;
- Виправлено баг пов'язаний з мітками на події "Втрачений вантаж". Тепер мітка динамічна, і рух вантажа можна відслідкувати на карті;
- Тепер у правоохоронців зникають усі неактуальні мітки викрадених автомобілів після їх здачі;
- Актуалізовано інформацію в меню допомоги (F10);
- Відкориговано багажники:
Obbey S8 => 36 слотів;
picador => 36 слотів;
rebel, rebel2 => 44 слотів;
brutus => 40 слотів;
dubsta3 => 50 слотів;
moonbeam2 => 50 слотів;
sandking, sandking2 => 50 слотів;
verus => 8 слотів;

- Відкориговано максимальну вмістимість складу матеріалів на бізнесах:
24/7: 10000 => 15000;
АЗС: 6000 => 10000;
Ганшопи: 8000 => 15000;
ЛСК: 250000 => 500000;
Автомийки: 100 => 150;
Одяг: 8000 => 10000;
Тату-салони: 5500 => 8000.

Також нещодавно ми завантажувати ще один пакет виправлень, інформацію про який, втім, не було опубліковано на сайті, тому ми розміщуємо список змін тут:

- Зроблено низку виправлень моделей транспорту;
- Виправлено некоректне відображення ціни при купівлі автомобільного номера в донат магазині;
- Усунено баг, через який не видавався кейс за 8 годин щоденного онлайну;
- Усунено баг, через який некоректно відображався таймер необхідного часу для отримання щоденного кейсу у вкладці "Щотижневі нагороди";
- Випралено баг, через який після рестарту обнулялася репутація організації;
- Тепер доступ до багажника фракційного та сімейного транспорту також налаштовується;Автомобілі Burrito3 та Youga тепер мають по 80 слотів у багажнику;
- Тепер на складах організацій та фракцій можна залишати будь які предмети, окрім кейсів;
- Після закриття головного меню (інвентаря) курсор тепер зникає одразу;
- Виправлено баг з безкінечним завантаженням LostCargo;
- Виправлено баг, через який не відображалися шпалери в налаштуваннях телефону та низку схожих багів;
- Тепер нагорода за доставку замовлень на бізнеси інших гравців залежить від дистанції між точкою завантаження та бізнесом - 250$ за кілометр, але не може бути меншою за 500$ чи більшою за 2500$ (без врахування бонусів);
- Тепер власники бізнесів замовляючи матеріали окрім собівартості самих матеріалів мають оплатити вартість доставки (100$ за кілометр);